Aanmelden

Heeft u vragen of wilt u verder met aanmelden? 
Neemt u dat contact op met onze afdeling Klantadvies & bemiddeling via

     

      • 0342 – 479572 (maandag t/m vrijdag van 9.00-16.00 uur)

    Wachtlijst
    Voor zorgaanvragen kan het voorkomen dat u op een wachtlijst komt. Een actuele wachtlijst vindt u hier.

    Direct zorg nodig
    Heeft u direct zorg nodig? ENA zal alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te helpen. Als spoedige opname noodzakelijk is en er is (nog) geen plek, bemiddelen we voor u voor een (tijdelijke) opnameplek buiten onze organisatie.

    Overbruggingszorg Wacht u op een plek bij ENA? Dan kunt u in de tussentijd mogelijk gebruikmaken van overbruggingszorg. Onze collega’s van Klantadvies denken graag met u mee en bekijken samen met u welke oplossing in uw situatie het meest passend en mogelijk is.

    Dagopvang Bij ENA bieden we dagopvang in een veilige en huiselijke omgeving. We sluiten aan bij uw dagelijks leven en kijken samen wat het beste bij u past. Wat u graag doet, wat u nodig heeft en wat u belangrijk vindt. Lees er hier meer over.

    Leveringsvoorwaarden
    Zodra u gebruik gaat maken van onze diensten, sluiten we een zorg- en dienstverleningsovereenkomst met u af en bespreken deze samen. Hierin staan de algemene voorwaarden en eventueel nog aanvullende afspraken / bijzondere modulen. Een voorbeeld hiervan is de module Zorg met Verblijf, te vinden bij downloads.

    Cliëntondersteuning Wlz
    Alle mensen die recht hebben op langdurige zorg met een Wlz‐indicatie kunnen hulp krijgen van een cliëntondersteuner. Die ondersteunt u of uw naaste met al uw vragen rondom het regelen en de uitvoering van langdurige zorg. 

    Klik door naar

       

        • Eigen bijdrage

        • Prijslijsten 

        • Algemene voorwaarden

        • Cliëntondersteuning Wlz