Wie zijn wij

Klanttevredenheid

Zorgkaart Nederland

Om de kwaliteit van onze zorg te monitoren en bewaken, vragen wij onze cliënten (en hun naasten) om hun bevindingen rondom de kwaliteit van zorg & welzijn bij zorggroep ENA in te vullen op www.zorgkaartnederland.nl Dit komt aan de orde bij het MDO, het exit-gesprek en via interviews die wij met regelmaat laten afnemen bij onze cliënten.

CQ-meting

Eind 2015 is bij Zorggroep Ena een onderzoek uitgevoerd naar de waardering van onze cliënten wat betreft de kwaliteit van zorg en dienstverlening. Dit is de zogenaamde CQ-meting.

Klik hier voor de uitkomsten van het onderzoek naar de klantwaardering van de bewoners van het Huis in de Wei.

Klik hier voor de uitkomsten van het onderzoek naar de klantwaardering van de bewoners van Nieuw Avondrust.

Klik hier voor de uitkomsten van het onderzoek naar de klantwaardering van de vertegenwoordigers van de psychogeriatrische bewoners van Ruimzicht.

Klik hier voor de uitkomsten van het onderzoek naar de klantwaardering van de cliënten thuiszorg van Zorggroep Ena.

Klik hier voor de uitkomsten van het onderzoek naar de klantwaardering van de bewoners van Ruimzicht.